Registreren
1. Hoe kan ik solliciteren bij de MIVB?
Je kan online op onze website het sollicitatieformulier invullen. Ofwel kies je voor een functie die je interesseert, ofwel voor een spontane sollicitatie.
2. Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Als je je wachtwoord bent vergeten of als je dit opnieuw wenst in te stellen, ga dan naar het tabblad «Profiel», klik op «Bent u uw wachtwoord vergeten?» en vul je e-mailadres in. Je zal vervolgens een e-mail ontvangen waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Het is belangrijk dat je hierbij niet overhaast te werk gaat. Het systeem moet voldoende tijd krijgen om jou de e-mail op te sturen, klik dus niet meermaals op de link. Check eerst jouw spam/ongewenste e-mail. Als je binnen de 24u geen e-mail hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact op met de dienst Customer Care op 070 23 2000 (0,30€/min). Of per e-mail via ons contactformulier of op onze sociale netwerken.
3. Ik krijg een boodschap dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Wat moet ik doen?
Dit wil zeggen dat het e-mailadres waarmee je wenst te solliciteren reeds bestaat in onze gegevensbank. Om te solliciteren kan je inloggen in je reeds bestaande profiel. Als je je wachtwoord bent vergeten, vraag dan een nieuw aan via het tabblad «Profiel», klik op «Bent u uw wachtwoord vergeten?» en vul je e-mailadres in. Je zal vervolgens een e-mail ontvangen waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
4. Hoe kan ik het e-mailadres van mijn profiel wijzigen?
Wanneer je voor de eerste keer een profiel aanmaakt, word je e-mailadres automatisch je login om je in de toekomst in te loggen op onze jobsite. Je kan deze login niet wijzigen.
Indien je geen toegang meer hebt tot dit e-mailadres, kan je het profiel met je oude e-mailadres nog steeds blijven gebruiken. Door in je profiel je e-mailadres aan te passen, zal je nieuwe e-mailadres gebruikt worden voor toekomstige sollicitaties en correspondentie met de MIVB. Je oude e-mailadres blijft wel steeds het e-mailadres dat je moet gebruiken om in te loggen op onze jobsite.
5. Mijn adres of telefoonnummer is veranderd. Wie moet ik verwittigen?
Via het tabblad "Mijn profiel" kan je je persoonsgegevens aanpassen en updaten. Indien je reeds een sollicitatie lopende hebt, contacteer je ook best je recruiter.
6. Ik ben mijn e-mailadres of wachtwoord vergeten – wat moet ik doen?
Als je je wachtwoord vergeten bent, kan je een nieuw aanvragen via deze link , vraag dan een nieuw aan via het tabblad «Profiel», klik op «Bent u uw wachtwoord vergeten ?» en vul je e-mailadres in. Je zal vervolgens een e-mail ontvangen waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Als je je e-mailadres bent vergeten, kan je telefonisch contact opnemen met de dienst Customer Care op 070 23 2000 (€ 0,30/min.). Of per e-mail via ons contactformulier of op onze sociale netwerken. Geef hen je gegevens (naam, voornaam, INSZ-nummer) zodat ze jouw identificatiegegevens kunnen opvragen bij de rekruteringsdienst.
7. Ik heb geen e-mail gekregen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, wat moet ik doen?
Als je geen nieuw wachtwoord ontvangen hebt, check dan eerst je spam/ongewenste e-mail. Als je binnen de 24u geen e-mail hebt ontvangen, neem dan telefonisch contact op met de dienst Customer Care op 070 23 2000 (0,30€/min). Of per e-mail via ons contactformulier of op onze sociale netwerken.
8. Hoe kan ik mijn profiel deactiveren?
Als je beslist om je volledige online MIVB-profiel te deactiveren en dus niet meer bij de MIVB te solliciteren, meld je dan aan op jouw profiel en ga naar het tabblad «Opties » en vervolgens naar « Instellingen ». Je kan vervolgens jouw sollicitaties verwijderen en jouw profiel deactiveren door te klikken op « Profiel verwijderen ». We vestigen jouw aandacht erop dat dit niet betekent dat de MIVB jouw persoonsgegevens niet bewaart.
In ieder geval bewaart de MIVB de gegevens die in jouw dossier staan voor een duur van vijf jaar na de sollicitatie om de volgende redenen:
- Als bewijs, in geval van betwisting in verband met jouw kandidatuur
- Voor onze wervingsreserve, ingeval er een functie zou vrijkomen die overeenstemt met jouw profiel
- Om de conclusies van tests, assessments of sollicitatiegesprekken te kunnen hergebruiken indien je zou solliciteren voor een gelijkaardige functie
Na deze termijn van 5 jaar, en als je intussen je account niet geheractiveerd hebt, zullen jouw gegevens verwijderd worden uit onze gegevensbank.
9. Hoe verander ik mijn communicatietaal in e-mails?
De taal van de correspondentie wordt bepaald door de taal waarin je ingelogd was op de jobsite op de moment van je sollicitatie. Wens je je communicatie in de toekomst in de andere taal te ontvangen dan kan je je taal veranderen door volgende stappen te volgen:
- Zet de jobsite in de taal waarin je de correspondentie wilt ontvangen
- Ga naar je profiel
- Ga naar het onderdeel « sollicitaties » en klik op je sollicitatie
- Klik op de knop « Bijwerken »